31 Mart 2007 Cumartesi

bozo*

"bu durgunluğu çok seviyorum. bütün hayatımı buna bakarak geçirebilirim. ama biliyorum ki yılın 350 günü o deli dalgalar olmasa bu durgunluk olmayacak.""fırtanalar kopartıcağız, içimiz içimize sığmıcak, deli dalgalar gibi saldıracağız hayata, sonunda elde edeceğimiz iki günlük, bir haftalık mutluluk. herşeyin üzerinde. herşeye değer. bunun için tüm uğraş."
analizler, programlar, jüri. bir dilim pasta. birkaç damla. gidilmemiş ama ben de oralıyım diyen *kız.
oranın en güzel çocuğu kazıma özlem. en deli dalgası nihata selam.





"Arkadaki Gazhane görüntüsü buranın İnönü stadı oldu unu gösteriyor.. 1947 yılında inşaası bitirilen İnönü stadı'nın mimari çizimleri zamanının ünlü stadyum mimarı İtalyan Vietti Violi'ye ait. Gazhane kaldırılamadığı için tam olarak planlar uygulanamamış ve Gazhane tarafına sadece duvar çekilmiş.."


inönü 1972

4 yorum:

Adsız dedi ki...

dalgakıranlar

küçük dalga babasına korkuyla sormuş neden hırsla kıyıya ulaşmaya çalıştıklarını.kayalarda parçalanan arkadaşlarını görmüş.dehşete kapılmış.babaysa gayet sakin kolunun altına almış oğlunu ve ona her parçadan yeni dalgaların doğduğunu anlatmış usulca.dalganın aslında olmadığını, hepsinin beraber okyanusu oluşturduklarını söylemiş.

küçük dalga anlayamamış.


-bozo kimdir?erkek değil midir?-

np studyo dedi ki...

küçük dalgayı esas korkutan, insanların yaptığı dalga"kıran"lar olmasın?

-bozo lazca kız demektir. denizin çoçukların (zuğaşi berepe) va mişkunan albümünün 4. şarkısıdır.-

Adsız dedi ki...

kürtçe'de sarı saçlı erkek çocuk manasına geldiğini duymuştum da

tekinkahraman dedi ki...

tarih 73 olabilir mi?arkada köprü sanki açılmış gibi?
bir de renault marka oto. 72 de çıkmıştı yanılmıyorsam.belki de yanılıyorum.
ne önemi var ki?
şimdi bu düzeltmeyi yapıp ne yapmış oluyorum?
neyse,boşverin:))